دانلود بازی Flappy Bird 1.3 برای آندروید

دانلود بازی Flappy Bird 1.3 برای آندروید

 

دانلود بازی Flappy Bird برای اندروید

 

Flappy Bird 1.3 یک بازی بسیار اعتیادآور و سخت برای سیستم عامل اندروید است. اگر علاقمند به بازی های هم سبک سوپر ماریو هستید به هیچ وجه این بازی اعتیادآور را از دست ندهید. شما در این بازی کنترل یک اردک بامزه را بر عهده دارید و شما باید او را در طول بازی طوری هدایت کنید تا بتوانید از موانع و لوله ها گذشته و رکورد خوبی بجای بگذارید تا بتوانید یکی از جوایز برنز، نقره، طلا و پلاتینیوم را کسب کنید. بازی Flappy Bird دارای گیم پلی بسیار ساده ای دارد به طوری که شما با هر بار لمس صفحه نمایش اردک به پرواز در می آید و پس از آن با سرعت سقوط میکند.

مطمئن هستم که همین حالا شما دارید میگویید که این بازی بسیار آسان است ولی وقتی آن را اجرا کنید میفهمید که بازی بسیار سختی هست. شاید همان اویل بازی با چند بار سوختن بازی را پاک کنید. اگر اعصاب فولادین دارید بازی Flappy Bird را بازی کنید. گرافیک بازی همانند بسیار از بازی های قدیمی به صورت 8-bit طراحی شده است. پس اگر از علاقمندان به بازی های اعتیادآور و سخت هستید هم اکنون میتوانید بازی Flappy Bird را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید تان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی  :

 

Flappy-Bird-1

Flappy-Bird-2

Flappy-Bird-3

 

 

note - دانلود بازی Flappy Bird 1.3 برای آندروید فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Flappy Bird 1.3 برای آندروید حجم : 1 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Flappy Bird

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR