دانلود iMuscle 2 v1.4 – نرم افزار تناسب اندام برای اندروید + دیتا

دانلود iMuscle 2 v1.4 - نرم افزار تناسب اندام برای اندروید + دیتا

 

دانلود iMuscle 2 برای اندروید

 

iMuscle 2 v1.4 یکی از نرم افزارهای برتر اندروید در زمینه تناسب اندام و مشاهده ی آناتومی بدن انسان و پزشکی میباشد . نسخه ی اول این نرم افزار نیز یکی از برترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای این دسته بود که اکنون ورژن جدید نسخه ی دوم آن عرضه شده است . بعد از نصب این نرم افزار بر روی تبلت و یا اسمارت فون اندرویدی خود ، میتوانید به مجموعه ای ارزشمند و معتبر از تصاویر ، انیمیشن ها ، اطلاعات علمی به صورت متن و صدا دسترسی داشته باشید که همگی نیز توسط پزشکان معتبر تهیه شده اند و میتوانند مرجع مناسبی برای مطالعات علمی شما باشند .

طراحی رابط کاربری و گرافیک این نرم افزار ، بسیار حرفه ای انجام شده و شما علاوه بر اینکه از انیمیشن ها و تصاویر با کیفیت لذت میبرید ، اطلاعات را نیز به گونه ای کاملا مناسب دید انسان دریافت میکنید و به هیچ وجه خسته نخواهید شد . شما میتوانید نرم افزار iMuscle 2 را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iMuscle-21

 

iMuscle-22

 

note - دانلود iMuscle 2 v1.4 - نرم افزار تناسب اندام برای اندروید + دیتادیتای نرم افزار را در sdcard/Android/obb قرار دهید

note - دانلود iMuscle 2 v1.4 - نرم افزار تناسب اندام برای اندروید + دیتا فرمت : APK – اندروید 4.1 و بالاتر

chart pie - دانلود iMuscle 2 v1.4 - نرم افزار تناسب اندام برای اندروید + دیتا حجم : 19 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود برنامه iMuscle 2

دانلود دانلود : دانلود مستقیم دیتا ( 100 مگابایت )

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR