دانلود Any DVD Shrink 1.4.1 – نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از DVD ها

دانلود Any DVD Shrink 1.4.1 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از DVD ها

 

دانلود Any DVD Shrink

 

Any DVD Shrink 1.4.1 یک ابزار مدیریتی برای کار با دی وی دی ها و دیسک های مختلف میباشد . امروز با توجه به افزایش حجم و مقدار مبادله ی اطلاعات مختلف بین افراد ، دیسک های DVD بسیار رایج شده اند و تقریبا جای سی دی را در این میدان رقابتی گرفته اند . امکانات پیشفرض سیستم عامل ، برای کار با دیسک های DVD به خودی خود کافی نیست و نیاز به یک نرم افزار جانبی که این کارها را برای ما انجام دهد ، حس میشود . با استفاده از این نرم افزار میتوانید انواع اقداماتی را که بر روی فایل های مختلف در دیسک های DVD انجام میدهید ، به طور سریعتر ، دقیقتر و راحت تر در یک محیط کاربری زیبا انجام دهید .

با استفاده از برنامه Any DVD Shrink میتوانید انواع فایل های چندرسانه ای با فرمت های مختلف را بر روی دیسک های DVD ذخیره کنید ، آنها را کپی کنید ، رایت کنید افزایش و کاهش حجم دهید . همچنین یکی دیگر از ابزارهای این برنامه برای ساخت و مدیریت فایل های ایمیج بر روی DVD کاربرد دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید . امکاناتی نیز برای تغییر کدبندی ها و به اصطلاح دیکودینگ های مختلف نیز بر روی DVD در این نرم افزار تعبیه شده است . شما میتوانید نرم افزار Any DVD Shrink برای کامپیوتر را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

note - دانلود Any DVD Shrink 1.4.1 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از DVD ها فرمت : EXE

chart pie - دانلود Any DVD Shrink 1.4.1 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از DVD ها حجم : 6.5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود Any DVD Shrink

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR