دانلود NETGATE Registry Cleaner 2020.18.0.900 x64 – نرم افزار بهینه ساز رجیستری

دانلود NETGATE Registry Cleaner 12.0.605.0 - نرم افزار بهینه ساز رجیستری

 

دانلود NETGATE Registry Cleaner

| نرم افزار بهینه ساز رجیستری |

 

NETGATE Registry Cleaner x64 2020.18.0.900 یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد که میتوانید با استفاده از آن ، عملکرد کلی سیستم عاملتان را بسیار بالا ببرید . این نرم افزار با بررسی کامل رجیستری ، شاخه ها و کلید های ناقص و یا آسیب دیده را ترمیم میکند و با این کار ، سرعت و عملکرد ویندوز را به طور چشمگیری افزایش میدهد . ریجیستری ویندوز یک بخش بسیار حساس و کلیدی است که در واقع ، قلب ویندوز محسوب میشود و هرگونه دستکاری بدون دانش کافی ، ممکن است باعث آسیب دیدن و غیرفعال شدن بخشی از ویندوز شود و یا اطلاعات را از بین ببرد .

این نرم افزار قبل از هرگونه اقدام به تغییر و یا حذف و اضافه کردن شاخه ای در رجیستری ، یک فایل پشتیبان به طور کامل از کل رجیستری تهیه میکند که درصورت هرگونه مشکل احتمالی و یا به وجود آمدن نقص در عملکرد ابزارهای مختلف ویندوز ، با استفاده از آن رجیستری خود را به حالت قبل در بیاورید و تمام مشکلات را برطرف کنید .  شما میتوانید نرم افزار بهینه سازی رجیستری NETGATE Registry Cleaner را برای کامپیوتر ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR