دانلود Xara Web Designer+ 23.6.1.68538 x86/x64 + Portable – نرم افزار طراحی صفحات وب

دانلود Xara Web Designer Premium X365 نرم افزار طراحی صفحات وب

دانلود Xara Web Designer Premium

 

Xara Web Designer+ 23.6.1.68538 x86/x64 + Portable نرم افزار مخصوص طراحی صفحات وب و سایت های مختلف ، بخصوص صفحات بهینه و واکنش گرا عرضه شده است . با استفاده از نرم افزار Xara Web Designer Premium میتوانید انواع صفحات و وب پیج های مختلف را از ساده ترین نوع ، تا پیچیده ترین ترکیب ها ایجاد کنید و بر روی سایت های مختلف بارگذاری نمایید . ابزارهای موجود در نسخه ی جدید این نرم افزار ، همگی با استانداردهای روز دنیای طراحی وب سازگار شده اند و بهینه سازی و بهینه شدن ، ازجمله مهمترین بخش های آن میباشد .

همچنین میتوانید صفحات خود را به صورت واکنش گرا یا همان ریسپانسیو ایجاد کنید تا کسانی که از طریق تلفن همراه و یا تبلت ها ، با سایز صفحه ی متفاوت میبینند ، مشکلی نداشته باشند و به صورت خودکار و اتوماتیک ، قالب سایت این قابلیت را داشته باشد که خود را برای اندازه های جدید ، بهینه کند . امکان دیگری که در این نرم افزار وجود دارد این است که شما میتوانید هم به صورت گرافیکی و هم به صورت کدنویسی اقدام به ویرایش ساختار صفحات کنید ، حتی میتوانید به صورت همزمان از کدنویسی و ابزارهای گرافیکی استفاده کنید تا کارتان بهتر شود . شما میتوانید نرم افزار Xara Web Designer Premium را برای کامپیوتر ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– You need a 64-bit version for the following operating systems:
– Microsoft® Windows® 8.1 | 10 | 11
– Processor: 700 MHz RAM: 512 MB
– Graphics card: Onboard, minimum resolution 1280 x 600
– Hard drive space: 300 MB for program installation

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 378 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR