دانلود کلیپ حرفه ای حرکات پارکور Parkour 2014 با کیفیت بالا

دانلود کلیپ حرفه ای حرکات پارکور Parkour 2014 با کیفیت بالا

 

دانلود کلیپ پارکور Parkour 2014 با کیفیت عالی

 

نام انگلیسی کلیپ : Epic Parkour and Freerunning 2014

نام فارسی کلیپ : حرکات حرفه ای پارکور 2014

سال انتشار : 2014

کیفیت : عالی 720p

 

پارکور (Parkour) همواره هیجان انگیز و مورد توجه جوانان دنیا از جمله در ایران می باشد. این ورزش مهیج و در عین حال ریسک پذیر توانایی های بالای انسان را می طلبد و نوعی تعامل خوب با دنیای پیرامون ما خواهد بود. به عقیده دانشمند فرانسوی پارکور تنها حرکت نیست بلکه انتخاب بهترین روش برای عبور از موانع موجود و در عین حال مستقیم ترین و بهترین راه برای رسیدن به مقصد میباشد.

از مهمترین مشخصه های پارکور کارایی حرکات از اصلی ترین های آن است طوری که لزوما سریع بودن نیاز نیست بلکه مستقیم ترین که با صرف انرژی کم تر باشد مورد توجه است, هم اکنون می توانید کلیپ حرکات پارکور در سال 2014 را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

note - دانلود کلیپ حرفه ای حرکات پارکور Parkour 2014 با کیفیت بالا فرمت : MKV

chart pie - دانلود کلیپ حرفه ای حرکات پارکور Parkour 2014 با کیفیت بالا حجم : 66.32 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود کلیپ پارکور 2014

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR