دانلود بازی کم حجم Gods vs Humans برای PC

دانلود بازی کم حجم Gods vs Humans برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Gods vs Humans برای کامپیوتر

 

Gods vs Humans یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در سال 2014 ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی اولین بار برای سیستم عامل های Android و IOS منتشر شد و پس از موفقیت هایی که بدست آورد, سازنده بازی را مجاب به انتشار نسخه ی کامپیوتری آن نیز کرد. بازی Gods vs Humans دارای محیطی طنز آمیز بسیار عالی و شخصیت های بسیار دوست داشتنی است و میتواند شما را پرنشاط کند. داستان بازی از این قرار است که انسان ها در حال ساختن ساختمان های بلند هستن و همین امر باعث نگرانی خدایان شده است و آن ها میترسند که این ساختمان ها جایگاه آن ها را بگیریند و به همین خاطر عصبانی شده اند و به خراب کردن این ساختمان ها پرداخته اند.

شما در بازی Gods vs Humans در نقش خدایان قرار دارید و باید جلوی رشد ساختمان ها را بگیرید. قدرت های شما در این بازی محدود است و باید با برنامه ریزی دقیق ساختمان ها را تخریب کنید. بازی نزدیک به 60 مرحله جذاب دارد که هرچه شما در آن به جلو پیش میروید بسیار سخت تر میشود. همچنین 16 خدا با نیروهای مخصوص به خود وجود دارد.  پس اگر دوست دارید یک بازی مارجرایی زیبا را تجربه کنید هم اکنون می توانید بازی Gods vs Humans را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Gods vs Humans :

 

Gods-vs-Humans-1 Gods-vs-Humans-2 Gods-vs-Humans-3 Gods-vs-Humans-4

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Gods vs Humans برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Gods vs Humans برای PC حجم : 65 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Gods vs Humans

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR