دانلود priPrinter Professional 6.9.0.2541 – پرینتر مجازی

دانلود priPrinter Professional 6.4.0.2405 - پرینتر مجازی

 

دانلود priprinter professional edition

نرم افزار پرینتر مجازی

 

priPrinter Professional 6.9.0.2541 یک نوع درایور مجازی دستگاه پرینتر میباشد که به مدیریت تمامی امکانات آن می پردازد و این امکان را به شما می دهد تا به صورت حرفه ای به تنظیم خروجی پرونتر و کیفیت کاغذ و دیگر عوامل آن بپردازید. این نرم افزار با نمایش پیش نمایش قبل از چاپ امکان تغییر طرح چاپ, موقعیت صفحه, رنگ و قالب بندی,فاصله لبه های صفحه و بسیاری دیگر از تنظیمات آن را شخصی سازی کنید.
از دیگر ویژگی های برنامه priPrinter Professional می توان به امکان تعریف حاشیه برای کاغذ, تنظیم دقیق اندازه های کاغذ و .. اشاره کرد. با این برنامه دیر نیازی به برنامه پیشفرض خود دستگاه پرینتر احتیاجی نخواهید داشت و با این برنامه به طور خودکار می توانید به مدیریت پرینتر و تنظیمات مختلف آن بپردازید و از هرگونه برنامه های جانبی نیز بی نیاز خواهید شد چرا که حرفه ای ترین برنامه برای این منظور را در اختیار خواهید داشت. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار priPrinter Professional را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار priPrinter Professional:

– محیط آسان و کاربرپسند

– امکان نمایش پیش نمایش قبل از چاپ

– امکان چاپ اندازه های مختلف فایل های تصویری

– قابلیت تغییر اندازه کاغذ

– امکان استفاده از تم های متنوع برای چاپ

– امکان حاشیه گذاری کاغذ با عملیات درگ و دراپ

– امکان ذخیره طرح های موردعلاقه

– امکان تنظیم رنگ

– و …

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 priPrinter Professional

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR