دانلود Proteus Professional 8.17 SP2 Build 37159 – نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

دانلود Proteus Professional نرم افزار طراحی مدارهای الکترونیکی

 

دانلود Proteus

| برنامه طراحی مدارهای الکترونیکی |

 

Proteus Professional 8.17 SP2 Build 37159 یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی مدارات الکتریکی است. اگر مهندسی برق یا الکترونیک میخوانید مطمئنا نرم افزار پروتئوس یک نرم افزار بسیار خوب برای شما میتواند باشد. این نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها برای طراحی مدارات الکتریکی پیشرفته است و شما میتوانید مدارات خود را قبل از اینکه در عمل ببندید, درون این نرم افزار بکشید و توسط شبیه ساز آن, مدار خود را تست کنید و اگر عیبی داشت آن را بر طرف کنید. نرم افزار Proteus بر اساس مدل های اجزای الکتریکی در PSpice طراحی شده است. به وسیله ی این نرم افزار میتوانید میکروکنترلرها، میکروپروسسورها، DSP و غیره را مدل سازی کنید.

نرم افزار پروتئوس دارای یک کتابخانه جامع از قطعات الکترونیکی است که میتوانید در مدارات از آن ها اسفاده کنید. از ویژگی ها مهم برنامه Proteus میتوان به وجود دستگاه های اندازه گیری واقعی نظیر اسیلوسکوپ، سیگنال ژنراتور، ولت متر، آمپر متر و غیره, امکان دیباگ کردن برنامه ها و اجرای خط به خط آن ها در میکرو کنترلر, مدل سازی دستگاهای مختلف, صرفه جویی در وقت و همچنین هزینه, مکان طراحی pcb و غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید مدارات خود را قبل به عمل رساندن به خوبی تست کنید و عیب های آن ها را پیدا کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Proteus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft Windows XP or later (recommended Microsoft Windows 7 64 bit or later)
CPU:2GHz or faster Intel processor (AMD processors fine but less optimized)
GPU:Graphics card supporting OpenGL Version 2.0 or higher and / or Direct 3D and multi-sampling (MSAA).
Memory:3GB RAM (recommended 8

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 469/616/437/404/482/901 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR