دانلود بازی کم حجم Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

دانلود بازی کم حجم Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Reaper Tale of a Pale Swordsman برای کامپیوتر

بازی داستان یک شمشیرزن

 

Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال 2014 توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید.

در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از 30 مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید. پس اگر به بازی های اکشن و کم حجم  علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Reaper-Tale-of-a-Pale-Swordsman-1 Reaper-Tale-of-a-Pale-Swordsman-2 Reaper-Tale-of-a-Pale-Swordsman-3 Reaper-Tale-of-a-Pale-Swordsman-4

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC حجم : 30 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR