دانلود iShredder 4 Pro 4.0.9 – برنامه حذف دائم و بدون بازگشت اطلاعات برای اندروید

دانلود iShredder 4 Professional 4.0.9 - حذف دائم و غیر قابل بازگشت اطلاعات اندروید

 

دانلود iShredder 4 Pro برای اندروید

برنامه حذف دائم و غیر قابل بازگشت اطلاعات برای آندروید

 

iShredder 4 Pro 4.0.9  یک نرم افزار بسیار کاربردی حذف دائم و غیر قابل بازگشت اطلاعات برای سیستم عامل اندروید است. آیا قصد فروش گوشیتان را دارید؟ آیا میخواهید فایل ها و تصاویر شخصیتان بدست فردی دیگری نیافتد؟ دوست دارید تمام فایل ها و تصاویرتان به طور دائم از گوشیتان حذف شود و قابل بازگشت هم نباشید؟ اگر جوابتان مثبت است, میتوانید به وسیله این نرم افزار تمامی فایل ها مانند تصاویر, فیلم ها, سندها, آهنگ ها و هرچیز دیگر را برای همیشه از اسمارت فون خود حذف کنید.

نرم افزار به طور مثال به وسیله ی متد Gutman اطلاعات شما را 35 بار بر روی اطلاعات قبلی نوشته و پاک می کند و این عمل بازگشت فایل های شخصی تان را به طور کامل  غیر ممکن می کند. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار میتوان به حذف ایمن, متدهای پاکسازی زیاد مثل DoD 5220.22-M E, US Army AR380-19, HMG InfoSec No.5 , و غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید تمامی اطلاعت گوشیتان بطور دائم و بدون ریکاوری حذف گردد هم اکنون میتوانید نرم افزار iShredder 4 Pro را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iShredder 4 Professional :

– قابلیت وایپ دائمی فضای آزاد

– امکان حذف دائمی تصاویر و شماره تلفن ها

– امکان حذف غیرقابل بازگشت فایل ها و و فولدرها

– دارا بودن الگوریتم های فوق پیشرفته در حذف دائمی اطلاعات از قبیل DoD 5220.22-M E, US Army AR380-19, HMG InfoSec No.5

– دارا بودن رابط کاربری مدرن و زیبا و کارکرد بسیار اسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 2.3 و بالاتر
  • حجم : 3.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR