دانلود Titanium Backup Pro 8.4.0.2 – برنامه بک اپ گیری برای اندروید

دانلود Titanium Backup Pro 7.2.1.0 Full - برنامه بک اپ گیری برای اندروید

 

دانلود Titanium Backup Pro برای اندروید

نسخه کامل و پچ شده Titanium Backup Pro

برنامه بک اپ گیری گوشی برای اندروید

 

Titanium Backup Pro 8.4.0.2 Patched یا تیتانیوم بک آپ یک نرم افزار بک آپ برای سیستم عامل اندروید است. شاید برایتان پیش آمده باشید گوشیتان به مشکلی برخورده و باعث پاک شدن فایل ها شده است و شما هم از اطلاعت داخل گوشیتان هیچ پشتیبانی ندارید. حالا شما میتوانید به وسیله ی نرم افزار Titanium Backup Pro از کوچکترین نقاط گوشی خود یک نسخه پشتیبان تهییه کنید و در صورت لزوم ار آن استفاده کنید. از چندین ویژگی مهم نرم افزار میتوان به تهیه نسخه Backup و Restore برنامه های عادی, محافظت شده به همراه تنظیمات آنها, تنظیمات گوشی و برنامه ها و غیره اشاره کرد.

یکی از مهمترین قابلیت هایی که در بالا گفتیم این است که شما مثلا اگر یک بازی را تا مراحل بالایی رفته باشید و حالا بخواهید گوشیتان را فلش یا ریستور انجام دهید, میتوانید قبل از ریستور و یا فلش با استفاده از نرم افزار یک بکاپ از بازی مورد علاقه خود و تنظیمات آن بگیرید. پس اگر دوست دارید ی پشتیبان کامل از اطلاعات گوشی خود داشته باشید هم اکنون میتوانید نرم افزار Titanium Backup Pro را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

توجه :  برای استفاده از تمام قابلیت های این نرم افزار ، می بایست گوشی آندرویدی شما روت شده باشد .

 

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 2.1 و بالاتر
  • حجم : 7.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR