دانلود نرم افزار دیکشنری گوگل Client for Google Translate Pro 5.2.605

دانلود نرم افزار دیکشنری گوگل Client for Google Translate Pro

دانلود نرم افزار دیکشنری گوگل Client for Google Translate Pro

 

Client for Google Translate Pro دیکشنری گوگل نرم افزاری است که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد که بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بالاترین کیفیت ترجمه کنند. برای این کار فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار دیکشنری گوگل به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است.می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.

طرز کار با نرم افزار دیکشنری گوگل بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود. علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار دیکشنری گوگل را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های اصلی نرم افزار دیکشنری گوگل Client for Google Translate Pro :

– ارائه بسیار سریع ترجمه
– قابلیت جستجو در دانشنامه ی ویکی پدیا (جدید)
– قابلیت ترجمه ی 50 زبان زنده دنیا به یکدیگر
– قابلیت تشخیص هوشمند زبان مبدا
– قابلیت یادگیری لغات خارجی
– قابلیت بررسی و به روز رسانی خودکار نرم افزار
– قابلیت اصلاح ترجمه متون برای دقیق تر شدن در ترجمه های بعدی
– کلید های میانبر (HotKeys) برای باز کردن سریع تر مترجم
– پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
– رابط کاربری فوق العاده ساده و اما بسیار کامل
– کیفیت بسیار بالا متن ترجمه شده
– قابلیت ارتباط در هر 20 ثانیه با سرور اصلی خود
– رابط کاربری فوق العاده ساده و اما بسیار کامل
– پشتیبانی  نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 2.7 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود دیکشنری گوگل

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR