دانلود بازی The Croods 1.2.0 – کرودز برای آندروید

دانلود بازی The Croods 1.2.0 - کرودز برای آندروید

 

دانلود بازی The Croods برای اندروید

 

The Croods 1.2.0 یک بازی زیبا در سبک مدیریتی و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما انیمیشن The Croods را دیده باشید تقریبا داستان بازی دستتان می آید. این بازی زیبا توسط سازنده سری بازی معروف پردندگان خشمگین یعنی Rovio و با همکاری شرکت معروف انیمیشن سازی DreamWorks ساخته و عرضه شده است. اگر دوست دارید لحطات پر از شادی و نشاط داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که بازی The Croods را از دست ندهید.

داستان کلی بازی درباره ی یک مرد غار نشین با خانواده اش است که باید با شکستن سنگ ها و حمع آوری تجهزات مختلف به کشف مکان های جدید بپردازد و شما باید او را در این را یاری کنید. بازی  دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی است. پس اگر از علاقمندان به سبک فکری هستید هم اکنون میتوانید بازی The Croods را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The-Croods-1 The-Croods-2 The-Croods-3 The-Croods-4

 

 

 

note - دانلود بازی The Croods 1.2.0 - کرودز برای آندروید فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی The Croods 1.2.0 - کرودز برای آندروید حجم : 27 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی The Croods

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR