دانلود بازی Tiny Thief v1.0 برای اندروید

دانلود بازی Tiny Thief v1.0 براری اندروید

 

 دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید

 

Tiny Thief v1.0 که پیش از نیز نسخه ی مربوط به PC آنرا برایتان قرار داده بودیم ، از جمله بازی های محبوب و مشهور سبک ماجراجویی برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید میباشد . یک پسر کوچک و بامزه ، کاراکتر اصلی این بازی است که نیازمند کمک شماست . دنیای دزدان دریایی ، دنیایی پر از ظلم و تاریکی است و این پسر کوچک میخواهد تا با شجاعت خود ، این تاریکی ها را از بین ببرد و با آنها مقابله کند .

مراحل بسیار جذاب و متنوعی در بخش های مختلف این بازی وجود دارند و شما میتوانید در محیط های مختلفی از جمله کشتی های افسانه ای ، قلعه های ترسناک و دره های عمیق به ماجراجویی بپردازید . داستان این بازی کمی شبیه به بازی رابین هود است و این پسر کوچک میخواهد تا با حقه های مختلف ، اشیای گرانقیمت را از دزدان دریایی بدزدد ! پس اگر طرفدار این کاراکتر بامزه هستید ، بازی Tiny Thief را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tiny Thief1

 

Tiny Thief2

 

note - دانلود بازی Tiny Thief v1.0 برای اندروید فرمت : APK – اندروید 2.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Tiny Thief v1.0 برای اندروید حجم : 45.5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Tiny Thief برای اندروید

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR