دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 برای اندروید

دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time برای اندروید

 

Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 در سبک ماجراجویی و البته بازی های بی پایان منتشر شده است ، به این معنی که در این بازی ، مهمترین هدف شما کسب رکورد و ثبت بالاترین رکوردها و رقابت با جامعه ی جهانی این بازی میباشد . تاکنون نسخه های مختلفی از این بازی عرضه شده است و اینبار نیز نسخه ی Adventure Time آن را برایتان قرار داده ایم که میتوانید بار دیگر به دنیای پر هیجان ورزش های زمستانی و البته مسابقه ی پرهیجان اسکی وارد شوید .

در این بازی شما با بالاتر رفتن امتیازهایتان میتوانید وسیله ی نقلیه ی خود را عوض کنید و ویژگی های مختلف آن را ارتقا دهید تا بتوانید امتیازات بیشتری را کسب کنید . همچنین محیط ها و مسیرهای مختلفی نیز وجود دارد که میتوانید با لوازم مختلف و حتی سوار بر حیوانات عجیب و غریب از آنها عبور کنید ! گیم پلی این بازی بسیار اعتیادآور است و میتواند ساعت های زیادی شما را درگیر خودش کند . شما میتوانید بازی Ski Safari: Adventure Time برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ski-Safari-Adventure-Time2

 

Ski-Safari-Adventure-Time1

 

note - دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 برای اندروید فرمت : APK – اندروید 2.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time v1.0.2 برای اندروید حجم : 47.5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Ski Safari: Adventure Time برای اندروید

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR