دانلود آخرین خبر نسخه 9.10.1 برای آندروید

دانلود آخرین خبر نسخه 1.0.2 برای آندروید

 

دانلود آخرین خبر برای اندروید

| نرم افزار آخرین اخبار برای گوشی اندروید |

 

آخرین خبر 9.10.1 یک برنامه برای جدیدترین اخبار برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم از آن دسته از افردای هستید که هر روز باید روزنامه خریداری کنید و مطالب را بخوانید و پس از مدتی متوجه میشوید که کوهی از روزنامه در خانه و محل کارتان انبار کرده اید و هیچ به کارتان نمی آید. حالا شما به وسیله ی برنامه آخرین خبر میتوانید از آخرین اخبار روز داخلی و خارجی باخبر شوید بدونه آنکه کوهی از روزنامه جلوی دست و پایتان را بگیرد و شما را خسته و وحشت زده کند.

آخرین خبر یک برنامه رایگان است که توسط موسسه فرهنگی و هنری خراسان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و دسته بندی آن به این شکل است: سیاسی ، بین الملل ، اقتصادی ، ورزشی ، فناوری اطلاعات ، خواندنی ها ، عکس و کاریکاتور ، حرف مردم و مطبوعات و … اگر شما توسط این نرم افزار آنلاین باشید آخرین اخبار را دریافت خواهید کرد ولی اگر آفلاین باشید برگزیده ی خبرها را برای شما به نمایش در می آورد. پس اگر دوست دارید جدیدترین خبرهای داخل و خارج را در اسمارت فون خود بخوانید هم اکنون میتوانید برنامه آخرین خبر را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندروید تان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های برنامه آخرین خبر اندروید:

–    هشدار برای اخبار مهم و فوری

–    اشتراک گذاری با ایمیل و پیامک

–    امکان خواندن خبرها در حالت افلاین و بوک مارک

–     دارای بیش از 20 موضوع محتلف

–     قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و بالاتر

و …

 

 

تغییرات در نسخه جدید 6.0:

– گزارش تصویری

– بهبود عملکرد در بخش‌های مختلف

– رفع خطاهای گزارش شده

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 5 و بالاتر
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR