دانلود بازی Smurfs Village v1.3.7a – بازی اسمورف ها برای اندروید + پول بی نهایت و دیتا

دانلود بازی Smurfs Village v1.3.7 - بازی اسمورف ها برای اندروید

 

دانلود بازی Smurfs Village  برای اندروید

بازی دهکده اسمورف ها + پول بی نهایت و دیتا

 

Smurfs Village v1.3.7 کمتر کسی است که بازی اسمورف ها را بر روی گوشی اندروید تجربه نکرده باشد . این بازی که درواقع از روی انیمیشن محبوب اسمورفها ساخته شده است ، یک بازی استراتژیک و بسیار گسترده است که تاکنون نسخه های مختلفی درمورد آن عرضه شده است و به صورت بازی های جانبی منتشر شده است . در این بازی طرفداران بازی های استراتژیک میتوانند به این اسمورف های بامزه کمک کنند تا دهکده شان را که در جریان حمله ی دشمن همیشگی شان از دست داده اند ، دوباره بسازند و آنرا آباد کنند .

در بازی اسمورف ها برای اندروید ، اختیار عمل شما بسیار گسترده است و شما میتوانید برای افزایش مرزهای قلمرو دهکده تان ، انواع ساختمان ها را بنا کنید و اسمورف ها بیشتری را به دهکده تان دعوت کنید تا جمعیت آن بالا برود . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این بازی ، قابلیت Real-Time بودن آن است ، به این معنی که مثلا اگر ساخت یک خانه را آغاز میکنید ، ممکن است 12 ساعت واقعی برای ساخت آن زمان صرف شود که البته میتوانید با آیتم های ویژه ، این زمان را کمتر کنید . پیشنهاد میکنم بازی Smurfs Village برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Smurf’s-Village2

 

Smurf’s-Village1

 

note - دانلود بازی Smurfs Village v1.3.7a - بازی اسمورف ها برای اندروید + پول بی نهایت و دیتا پوشه ی دیتای بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار دهید .

 

 

note - دانلود بازی Smurfs Village v1.3.7a - بازی اسمورف ها برای اندروید + پول بی نهایت و دیتا فرمت : APK – اندروید 2.2 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Smurfs Village v1.3.7a - بازی اسمورف ها برای اندروید + پول بی نهایت و دیتا حجم : 5 مگا بایت

دانلود دانلود :دانلود بازی Smurfs Village برای اندروید

دانلود دانلود : دانلود دیتا با حجم 87 مگابایت

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR