دانلود بازی Minigore 2 Zombies 1.28 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Minigore 2 Zombies v1.15 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Minigore 2 Zombies برای اندروید 

 

Minigore 2 Zombies 1.28 در سبک اکشن و ماجراجویی برای اندروید و دیگر سیستم عاملهای تلفن همراه و تبلت منتشر شده است . شما در این بازی جالب ، با یک کاراکتر جنگجو و با روحیه ای خشن همراه میشوید و باید در دنیایی بی رحم و پر از دشمنان مختلف ، به مصاف دشمنان خود بروید ، اما دشمنان شما انسان های معمولی نیستند ! آنها هیولاها و موجودات بسیار قویتر و بزرگتر از شما هستند که میتوانند در یک چشم به هم زدن شما را نابود کنند ، اما شما هم دست خالی نیستید و اسلحه های قدرتمند و البته فکری قوی دارید که میتوانید بر آنها غلبه کنید .

یکی از مهمترین ویژگی های این بازی ، حمله ی با تعداد بالا و ناگهانی دشمنان است ، به طوریکه ناگهان ممکن است یک محیط آرام و بی سروصدا ، از دشمنان ریز و درشت پر شود و شما را غافلگیر کند . گرافیک بازی به خوبی طراحی شده است و محیط های مختلف ، کاراکترها و افکت هایی مانند جنگ و انفجار ، به خوبی از آب درآمده اند . همچنین بدلیل خشونت بالا و وجود صحنه های خونریزی ، انجام این بازی به افراد کم سن و سال توصیه نمیشود . شما میتوانید بازی Minigore 2 Zombies را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Minigore-2-Zombies2  Minigore-2-Zombies1

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 53 + 54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR