دانلود Gmail 6.9.11.133862994 – برنامه جیمیل برای اندروید

دانلود Gmail برنامه جیمیل برای اندروید

 

دانلود Gmail برای اندروید

| نرم افزار جیمیل برای گوشی اندروید |

 

Gmail 6.9.11.133862994 یا جیمیل یک نرم افزار برای مدیریت پست الکترونیک برای سیستم عامل اندروید است. امروزه داشتن یک ایدی برای ارتباط برقرار کردن با دوستان و افراد مختلف الزامی شده است و هرکس که یک ایدی نداشته باشد انگار نصف اینترنت را ندارد. پست الکترونیک یکی از سرویس های محبوب بین کاربران اینترنت به حساب می آید و راهی مطمئا و ارزان برای فرستادن متن و فایل های مختلف به شمار می آید. یکی از این سرویس دهنده های پست الکترونیک کمپانی گوگل و قسمت Google Mail یا همان Gmail است.

این سرویس گوگل یکی از قدیمیترین سرویس های این کمپانی بشمار میرود و جزء اولین سروریس دهنده پست الکترونیک در دنیا است. پس از انتشار برنامه جیمیل برای کامپیوتر گوگل تصمیم گرفت تا یک نسخه رسمی از نرم افزار جیمیل را برای گوشی های اندرویدی منتشر کند تا دارندگان این گوشی ها هم بتوانند به حساب جیمیل خود دست پیدا کنند. پس اگر میخواهید با بیشترین سرعت و بهترین امکانات به حساب جیمیل خود دست پیدا کنید, هم اکنون میتوانید نرم افزار Gmail را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تغییرات در نسخه جدید :

 

– Gmailify: If You Use Yahoo! Mail Or Hotmail/Outlook.Com, You Can Link Your Existing Account To Gmail To Get All The Benefits (Spam Protection, Inbox Organization And More) While Keeping Your Current Address.

– Rich Text Formatting: Add Bold, Italic, Underlined, Colored Or Highlighted Text To Your Email.

– Instant Rsvps: Calendar Invitations Include A One-Tap Option To Respond And Show Your Schedule.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK - قابل اجرا بر روی اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR