دانلود Astro file manager – نرم افزار فایل منیجر اندروید

دانلود Astro file manager - نرم افزار فایل منیجر اندروید

 

دانلود Astro file manager

برنامه فایل منیجر گوشی اندروید

 

Astro file manager این نرم افزار با سرعت بی نظیری که دارد  قادر است در کمترین زمان ممکن برنامه ی مورد نظرشما را پیدا کند. برنامه astro همانند یک فایل منیجر کار میکند و همه ی نرم افزار ، عکس ها ، موزیک ، فیلم ها و… شما را به شما نمایش میدهد . با به کار گیری این نرم افزار دیگر نیازی نیست زمان زیادی برای پیدا کردن فایل مورد نظر بگذارید. بر روی سیستم عامل اندروید عمل میکند و محیط بسیار کارپسندی هم دارد.
در حال حاضر  از 11 زبان از جمله : انگلیسی، فرانسوی ، ژاپنی ، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، ، کره ای ، چینی سنتی ، چینی ساده ، روسی و پرتغالی پشتیبانی میکند. شما هم اکنون میتوانید نرم افزار Astro file manager را از یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

ASTRO-MANAGER

 

 

 

دانلود بازی کم حجم Fort Defense 2: Seven Seas برای PC فرمت : Apk

دانلود بازی کم حجم Fort Defense 2: Seven Seas برای PC حجم : 1.8 مگابایت

دانلود بازی کم حجم Fort Defense 2: Seven Seas برای PC دانلود : دانلود نرم افزار Astro file manager برای اندروید

دانلود بازی کم حجم Fort Defense 2: Seven Seas برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم Fort Defense 2: Seven Seas برای PC منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR