دانلود بازی Gas Station Rush Hour 1.0 برای آندروید + دیتا

دانلود بازی Gas Station Rush Hour 1.0 برای آندروید + دیتا

 

دانلود بازی Gas Station Rush Hour برای اندروید

دانلود بازی مدیریت پمپ گاز برای اندروید

 

Gas Station Rush Hour 1.0 یک بازی در سبک استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است. خود را برای کمک به عمو تونی آماده کنید. بازی Gas Station Rush Hour یک بازی بسیار جذاب است که شما باید با مدیریت زمان و کارهای دقیق ایستگاه گاز خود را بزرگ و به یک ایستگاه مدرن تبدیل کنید. داستان بازی به این صورت است که عموی شما برای رسیدن به آرزویش یعنی راه اندازی ایستگاه گاز تمام دارای اش را را خرج کرده است و حالا بیش از هر زمان دیگری به شما احتیاج دارد و شما باید برای مدیریت ایستگاه گاز به عمو تونی کمک کنید.

شما در بازی برای داشتن یک ایستگاه مدرن باید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. ولی این کار به این راحتی ها نیست و شما باید زمان را در نظر داشت باشید. همچنین باید مدیریت ورودی و خروجی ها ایستگاه را هم داشته باشید. اگر بتوانید این کارها را با دقت انجام دهید میتوانید پول بیشتری بدست آورید و این پول را خرج بزرگ کردن ایستگاه و اضافه کردن پمپ های جدید کنید که همین امر هم کار شما را پیش از پیش سخت میکند. پس اگر از علاقمندان به بازی های استراتژیک هستید هم اکنون میتوانید بازی Gas Station Rush Hour را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gas-Station-Rush-Hour-1 Gas-Station-Rush-Hour-2 Gas-Station-Rush-Hour-3

 

 

راهنمای نصب:

– ابتدا فایل دیتا را دانلود کرده و از RAR خارج کنید.
– سپس پوشه com.microids.google.rhGasStationUniv را به مسیر sdcard/android/obb انتقال دهید
– فایل apk را دانلود و نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

 

 

note - دانلود بازی Gas Station Rush Hour 1.0 برای آندروید + دیتا فرمت : APK – قابل اجرا بر روی اندروید 2.3 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Gas Station Rush Hour 1.0 برای آندروید + دیتا حجم : 10 + 55 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Gas Station Rush Hour

دانلود دانلود : دانلود دیتا بازی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR