دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator v1.0 – شبیه ساز پرواز برای اندروید + دیتا

دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator - شبیه ساز پرواز برای اندروید

 

دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator برای اندروید

 

F18 Pilot Flight Simulator v1.0  بازی شبیه ساز هواپیما جنگی است که شاید رویای خیلی از افراد را محقق کند ! در این بازی جالب ، شما میتوانید در نقش یک خلبان قرار بگیرید و تجربه ی جذاب خلبانی یک جت اف 18 را تجربه کنید . تمام جزییات و ویژگی های مختلف درون کابین هواپیما و ظاهر بیرونی آن بخوبی و بسیار با دقت طراحی شده اند تا واقعی ترین تجربه ی ممکن را برای شما رقم بزنند .

همچنین محیط اطراف و آب و هوا نیز تغییر میکنند تا شما بتوانید مهارت های پروازی خود را در شرایط سخت نیز محک بزنید و پرواز و فرود آمدن در شب  و روز را امتحان کنید . حالت های نمایشی نیز قابل تنظیم هستند و شما میتوانید بهترین زاویه ی دید و شرایط نمایشی را برای خود انتخاب کنید . اگر طرفدار بازی های هوایی و پرواز هستید ، پیشنهاد می کنم بازی F18 Pilot Flight Simulator شبیه ساز پرواز برای اندروید ، از ادامه ی  مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

banner-F18-Pilot-Flight-Simulator2

 

banner-F18-Pilot-Flight-Simulator1

 

banner-F18-Pilot-Flight-Simulator

 

 

 

note - دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator v1.0 - شبیه ساز پرواز برای اندروید + دیتا پوشه ی دیتای بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار دهید .

note - دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator v1.0 - شبیه ساز پرواز برای اندروید + دیتا فرمت : APK – اندروید 4.0 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator v1.0 - شبیه ساز پرواز برای اندروید + دیتا حجم : 9.5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی F18 Pilot Flight Simulator برای اندروید

دانلود دانلود : دانلود دیتا با حجم 65.5 مگابایت

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR