دانلود بازی Lane Splitter 4.0.4 برای اندروید + Unlocked All Characters

دانلود بازی Lane Splitter 4.0.4 برای اندروید + Unlocked All Characters

 

دانلود بازی Lane Splitter برای اندروید

 

Lane Splitter یکی از معروفترین بازی های سبک موتور سواری و مسابقه ای برای سیستم عامل های مختلف است که برایتان نسخه ی اندروید آنرا را قرار داده ایم . در این بازی شما باید با نهایت سرعت به موتورسواری در خیابان های شلوغ بپردازید و از ماشین هایی که به طور ناگهانی مسیرشان را تغییر میدهند ، عبور کنید و جان سالم بدر ببرید . در این بازی هرچه سرعت شما بالاتر باشد ، امتیازات بالاتری دریافت میکنید .

همچنین شما میتوانید با انجام حرکات آکروباتیک و عبور سریعتر و نزدیک تر ، رکورد خود را افزایش دهید و آیتم های جدیدتری بدست بیاورید . همچنین در این نسخه که ما برایتان قرار داده ایم ، تمام کاراکترها آزاد هستند و شما میتوانید با هرکدام که خواستید به ماجراجویی بپردازید . شما میتوانید بازی Lane Splitter برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lane-Splitter4

 

Lane-Splitter3

 

 

note - دانلود بازی Lane Splitter 4.0.4 برای اندروید + Unlocked All Characters فرمت : APK – اندروید 2.0.1 و بالاتر

chart pie - دانلود بازی Lane Splitter 4.0.4 برای اندروید + Unlocked All Characters حجم : 24 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Lane Splitter برای اندروید

دانلود دانلود : دانلود نسخه Unlocked All Characters

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR