دانلود بازی کم حجم Bad Bots برای PC

دانلود بازی کم حجم Bad Bots برای PC

 

دانلود بازی Bad Bots برای کامپیوتر

 

Bad Bots یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال 2014 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی همانطور که آخرین بازمانده خدمه MCRae عنوان کرده بود در مقابل روبات های سرکش مقابله کرده به آنها یورش می برید. همانطور که انتظار نی رفت نقش اصلی شما در این بازی مقابله با سیاره مخربی است که در صورت متوقف نشدن فاجعه ای اتفاق خواهد افتاد. قابلیت های خارق العاده ای در این بازی در انتظارتان خواهد بود و در نقش یک هکر حرفه ای داستان را پیش خواهید برد.

در بازی بیش از 2000 ربات در صدد کشتن شما هستند و همه آنها با برنامه ریزی خاص خود به صورت منحصر بفرد عمل خواهند کرد. سلاح های بازی بسیار متنوع میباشد و از نارنک گرفته تا تبر و تفنگ های ساچمه ای همگی در اختیارتان خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی Bad Bots را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی  :

 Bad Bots

Bad Bots

Bad Bots

Bad Bots

 

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Bad Bots برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Bad Bots برای PC حجم : 22.38 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Bad Bots

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR