دانلود Smart AppLock 5.6.0 – برنامه قفل گذاری برای اندروید

دانلود Smart AppLock 5.6.0 - برنامه قفل گذاری برای اندروید

 

دانلود Smart AppLock

 

Smart AppLock 5.6.0 یک نرم افزار امنیتی برای گوشی های اندرویدی است که قابلیت قفل گذاری بر روی تمام نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی را دارد. حتما بعضی از شما از آن دسته افراد هستید که به امنیت اطلاعات خود اهمیت زیادی می‌دهید و مدام نگران این هستید که کسانی که از شما می‌خواهند تا با گوشیتان کار کنند به‌ سراغ اطلاعات شخصیتان بروند، امروز این نرم افزار یعنی برنامه Smart AppLock مشکل شما را حل می‌کند.

برنامه Smart App Protector  به‌ طور جداگانه برای ورود به هر برنامه ، فایل ، فولدر ، گالری ، صفحه ورود و … رمز عبوری از کاربر درخواست می‌کند که قبلا به نرم افزار داده اید. این رمز عبور از اجرا شدن ناخواسته نرم افزار هایی نظیر Mail،‌ Contcts، Messages و… جلوگیری می‌کند و مانع اجراع این نرم افزار ها می شود و برای اجرا از شما رمز می خواهد. همچنین شما کاربران دقت داشته باشید برای اجرای نرم افزار Smart AppLock به گوشی ها و تبلت هایی نیاز دارید که سیستم عامل آن ها اندروید 2.1 و بالاتر است. و همچنین شما کاربران می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

 

note - دانلود Smart AppLock 5.6.0 - برنامه قفل گذاری برای اندروید فرمت : Apk

chart pie - دانلود Smart AppLock 5.6.0 - برنامه قفل گذاری برای اندروید حجم : 2.5 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود Smart AppLock

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR