دانلود Cyberfox 52.9.1 x86/x64 + Portable – مرورگر سیستم های 32 و 64 بیتی بر پایه فایرفاکس

دانلود Cyberfox x86/x64 - مرورگر سیستم های 32 و 64 بیتی بر پایه فایرفاکس

 

دانلود CyberFox

| مرورگر قدرتمند بر پایه فایرفاکس برای سیستم های 32 و 64 بیتی |

 

CyberFox 52.9.1 x86/x64 + Portable Intel + AMD مرورگر قدرتمند و معروفی مختص سیستم عامل های 64 بیتی میباشد که بر اساس فایرفاکس طراحی شده است. این برنامه که برای ویندوز طراحی شده است تمامی قابلیت های فایرفاکس را دارا میباشد و تمامی امکانانی که برای سیستم های 32 بیتی فراهم است را در خود دارا میباشد. امکان بارگذاری صفحات با سرعت بالا و بهینه سازی شده و قابل اعتماد بودن آن از دیگر ویژگی های این برنامه است.

علاوه بر این تمامی افزونه های فایرفاکس نیز قابل اضافه شدن به این برنامه نیز میباشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار CyberFox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CyberFox :

– بهینه سازی شده بر اساس معماری سی پی یو های Intel و AMD

– بر پایه فایرفاکس مختص سیستم های 64 بیتی

– قابل اعتماد با امنیت بالا

– بارگذاری سریع و بهتر صفحات

– ارائه تمامی امکانات فایرفاکس

– امکان نصب تمامی افزونه های فایرفاکس

– و…

 

 



مهرگان آی‌تی


Cyberfox

Cyberfox is a quite famous and popular browser for 64-bit systems, based on Mozilla Firefox.  It is available for operating system Windows. We can say that this is the same Firefox, however, it is more productive, reliable, fast and optimized for modern processors. As the publisher says the fastest browsers for a 64-bit system.

سیستم مورد نیاز

Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 (32-bit, 64-bit).

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 78 + 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR