دانلود Sygic Iran v13.1.2 – جی پی اس آفلاین برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 دانلود Sygic Iran v13.1.2 - جی پی اس آفلاین برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 

دانلود Sygic برای آیفون

نرم افزار مسیریاب سخنگو فارسی GPS ایران برای آیفون ، آیپاد و آیپد

 

 

Sygic Iran یکی از بهترین نرم افزارهای جی پی اس و مسیریابی برای اسمارت فونها و تبلتها میباشد که قابلیت استفاده ی آفلاین ، مهمترین ویژگی آن است . این نرم افزار مخصوص کشور عزیزمان ایران میباشد و شما با استفاده از آن میتوانید نقشه ی آفلاین تمام استانها و شهرهای ایران را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بر روی دیوایس های آی او اس خودتان داشته باشید .

نقشه های برنامه Sygic شامل تمام خیابانهای اصلی و خیابانها و کوچه های مهم فرعی میباشند و همچنین تمام مراکز و ساختمانهای مهم و کاربردی نیز بر روی آن قابل تشخیص هستند . یکی دیگر از مهمترین قابلیتهای نرم افزار سایجیک ، امکان استفاده از آن با زبان فارسی است که شما میتوانید هم از صدای گوینده و هم علائم و نامهای روی نقشه به زبان فارسی بهره ببرید . هم اکنون میتوانید نرم افزار Sygic جی پی اس آفلاین برای آیفون ، آیپاد و آیپد را به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید .

 

برای دانلود Sygic برای آیفون به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید …

 

 

 

 

 توجه:

–   برای نصب این برنامه باید دیوایستان جیلبریک شده باشد ، سپس آنرا از طریق نرم افزار آیتونز نصب نمایید .

 

 

 

 

note - دانلود Sygic Iran v13.1.2 - جی پی اس آفلاین برای آیفون ، آیپاد و آیپد فرمت :  ipa آیفون ، آیپاد و آیپد – آی او اس 6.0 و بالاتر

chart pie - دانلود Sygic Iran v13.1.2 - جی پی اس آفلاین برای آیفون ، آیپاد و آیپد حجم : 341 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود Sygic Iran

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR