دانلود بازی Island Tribe 5 برای PC

دانلود بازی Island Tribe 5 برای PC

 

دانلود بازی Island Tribe 5 برای کامپیوتر

 

Island Tribe 5 یک بازی جدید در سبک مدیریتی و Dash است که در سال 2013  برای کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما به عنوان یک رهبر به قبیله کمک خواهید کرد تا به کشف سرزمین های جدید بپردازند. سرزمین شما در یک جزیره کوچک و در وسط اقیانوس قرار دارد و یک قبیله فراموش شده محسوب میشود. ساکنان این جزیره زندگی بی خیال و آرومی دارند تا اینکه خبر وقوع آتشفشان مهیبی که ممکن کل جزیره را نابود کند همه را آشفته می کند. گدازه ها و خاکسترهای آتشفشان به آسمان بلند شده و مردم برای نجات جان خود خانه های خود را رها کرده و فرار می کنند.

 

در بازی Island Tribe 5 شما باید به مهاجران کمک کنید تا قبل از رسیدن آتشفشان بزرگ به اقیانوس برسند. گیم پلی بازی بسیار سریع بوده و لزوم مدیریت زمان درست شما را می طلبد. شما در این بازی باید با اقدام های باور نکردنی به فرار مردم از جزیره ای محکوم به فنا کمک کنید. هم اکنون می توانید بازی Island Tribe 5 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Island Tribe 5 :

 Island Tribe ScreenShot 1

 

Island Tribe ScreenShot 2

 

Island Tribe ScreenShot 3

 

Island Tribe ScreenShot 4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Island Tribe 5 برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Island Tribe 5 برای PC حجم : 366.20 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Island Tribe 5

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR