دانلود Saina v2.0.1 – مرورگر ایرانی ساینا

دانلود Saina v2.0.1 - مرورگر ایرانی ساینا

دانلود Saina

مرورگر ایرانی ساینا

 

Saina v2.0.1 مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer ، Mozilla Firefox ، Google Chrome و Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نکات امنیتی و قابلیت‌های متناسب با نیازهای کشور ما این مرورگر را ساخته است.

از جمله قابلیت های این مرورگر مواردی نظیر انطباق با فرهنگ و بوم پارسی، سرعت بالا در مرور صفحات، قابلیت اجرا در چار چوب‌های گوناگون، سطح امنیتی بالا و متناسب با شرایط داخلی و … است.  شما کاربران می توانید همچنین  مرورگر Saina را با لینک مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

 

ویژگی ها و قابلیت های Saina مرورگر ایرانی:

–   کنترل والدین

–   امکان داخلی کردن CA های ملی

–   غلط یاب املایی فارسی

–   تنظیم رنگ و فونت فارسی

–   دو زبانه در یک صفحه

–   امکان ایجاد زبانه های افقی و عمودی

–   تغییر زبان از طریق منوها

–   خبر رسان

–   واسط آیکون دار

–   و…

 

 

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید) Saina.v2.0.1_2

 

 

 

note - دانلود Saina v2.0.1 - مرورگر ایرانی ساینا فرمت : EXE

chart pie - دانلود Saina v2.0.1 - مرورگر ایرانی ساینا حجم : 23 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود Saina

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR