دانلود BurnAware Professional 17.1 x64 Final + Portable – رایت آسان و حرفه ای

دانلود BurnAware Professional 8.6 Final + Portable - رایت آسان و حرفه ای

 

دانلود BurnAware Professional

| نرم افزار کم حجم رایت CD و DVD |

 

BurnAware Professional 17.1 x64 Final + Portable نرم افزار قدرتمندی برای رایت انواع دیسک های صوتی و تصویری میباشد. این برنامه رایگان یکی از محبوب ترین برنامه های رایت دی وی دی و دیسک های بلوری میباشد که شما با این برنامه براحتی قادر به تولید و رایت صوتی و تصویری داده های DVD و یا ISO خواهید بود. توسط این برنامه می توانید دیسک های با قابلیت دوباره نویسی را فرمت, کپی و یا به ISO تبدیل نمایید.

از دیگر ویژگی های برنامه BurnAware Pro می توان به قبلیت پشتیبان گیری از اطلاعات مختلف دیسک های صوتی و تصویری اشاره کرد, رابط کاربری برنامه بصری بوده و با حداقل استفاده از منابع سیستمی موجب کندی سیستم نمی شود. از ویژگی های بارز این برنامه می توان به امکان رایت سی دی و دی وی دی به درایو های چندگانه به طور همزمان, امکان پشتیبان گیری از داده ها, امکان ذخیره در فرمت ISO, امکان بروزرسانی دیسک های موجود و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار BurnAware Professional را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BurnAware Professional :

– رایت انواع داده

– امکان رایت صوتی و تصویری و دیسک های MP3

– امکان ایجاد و رایت ISO / CUE / BIN

– امکان کپی سی دی به سی دی و یا سی دی به ISO

– امکان پاکسازی دیسک های ری رایتر

– امکان بارگذاری اطلاعات از دیسک های ReadOnly

– پشتیبانی از انواع رسانه ها

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

BurnAware Pro ScreenShot



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : ~30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR