دانلود Free File Lock 2.1.5 – نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها و پوشه ها

دانلود Free File Lock 2.1.5 - نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها و پوشه ها

 

دانلود Free File Lock

 

Free File Lock 2.1.5 نرم افزار قدرتمندی میباشد که میتواند به محافظت از فایل ها و پوشه های حساس با استفاده از الگوریتم های قدرتمند رمزنگاری بپردازد. با این برنامه براحتی می توانید فایل های خود ازجمله تصاویر, موزیک ها, فیلم ها, و همچنین فایل های اجرایی و فشرده خود را قفل و آنها محافظت کنید.
امنیت این برنامه کاملا ثابت شده است به طوری که با روش مدرن رمزگزاری امکان ورود غیرمجاز را بدون رمز اصلی غیرممکن می کند. در این برنامه می توانید روش های مختلف رمزگذاری را انتخاب کرده و به ایجاد رمزعبورهای قدتمند بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Free File Lock را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Free File Lock:

– کاملا رایگان و استفاده آسان

– محافظت از فایل های کاربر در صورت سرقت یا خراب سیستم

– محافظت از اطلاعات حتی هنگام خرابی ویندوز

– امنیت کامل

– استفاده از روش های مدرن رمزگذاری

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Free.File.Lock.Screenshot

 

 

Free File Lock is a safe file encrypter program that can protect your important or sensitive files with uncrackable encryption algorithms. You can lock your files like images, music, movies as well as executable files & compressed files. It makes sure that no one can mess with your files without your authorization. Variety of cipher-methods make the encryption far more secure that nobody can decrypt it without the original password.

 

 

 

 

note - دانلود Free File Lock 2.1.5 - نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها و پوشه ها فرمت : EXE

chart pie - دانلود Free File Lock 2.1.5 - نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل ها و پوشه ها حجم : 4.34 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Free File Lock

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR