دانلود Torch Browser 69.0.0.2990 – مرورگر سریع بر پایه کروم

دانلود Torch Browser 42.0.0.9895 - مرورگر سریع بر پایه کروم

 

دانلود Torch Browser

مرورگر حرفه ای و سریع بر پایه کروم

 

Torch Browser 69.0.0.2990 یک برنامه مرورگر وب قدرتمند میباشد که امکان بازدید پرسرعت صفحات وب و امکان به اشتراک گذاری لینک را در اختیار کاربرانش می گذارد. این برنامه توانایی دانلود لینک های تورنت و دریافت ویدئوهای آنلاین را با کیفیت مناسب دارا میباشد. با این برنامه امکان ساخت و مدیریت بوکمارک های خودتان بپردازید.
این نرم افزار شامل بسته امنیتی بسیار قدرتمندی میباشد که امکان مروری امن و مطمئن را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به اجرای بازی های آنلاین بدون مشکل, امکان جستجوی رسانه های صوتی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Torch Browser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Torch Browser:

– ساخته شده در تورنت

– وجود منوی رسانه ای

– امکان به اشتراک گذاری آسان فایل

– سریع و قدرتمند

– امنیت فوق العاده

– طراحی شده بر پایه کروم

– امکان جستجوی رسانه های صوتی

– اجرای بازی های آنلاین

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR