دانلود NetGear Genie 2.3.1.13 Final – نرم افزار مدیریت شبکه

دانلود NetGear Genie 2.3.1.13 Final نرم افزار مدیریت شبکه

 دانلود NetGear Genie

نرم افزار نظارت و مدیریت بر شبکه

 

NetGear Genie 2.3.1.13 Final ابزار قدرتمندی برای مدیریت, نظارت و تعمیر شبکه میباشد. شما با این برنامه می توانید از راه دور و با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت شبکه را کنترل نمایید و تمامی رسانه های خود را مدیریت نمایید.

با این برنامه امکان یافتن و پخش فایل های موسیقی در هر نقطه از شبکه امکان پذیر خواهد بود. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به کنترل و مدیریت دستگاه های متصل شده به شبکه اشاره کرد, به طوری که با استفاده از هر نوع دستگاه قابل حمل می توان بر روی ابزار های متصل به شبکه نظارت داشت. نسخه جدید این نرم افزار با قابلیت پشتیبانی از ویندوز 8 ارائه شده است.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NetGear Genie را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NetGear Genie:

– امکان کنترل از راه دور شبکه با استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت

– امکان شناسایی و پخش فایل های موسیقی با کنترل از راه دور

– امکان نظارت بر دستگاه های متصل به شبکه

– مدیریت و نظارت و تعمیر انواع شبکه

– پستیبانی از ویندوز 8

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

NetGear Genie Screenshot

 

 

NetGear Genie is a dashboard to manage, monitor and repair your network. With it you can remotely control all media in your home from your smartphone/tablet with MyMedia, print on any printer from your iPad or iPhone with AirPrint, view all the devices on your network and more…

 

 

 

 

 

note - دانلود NetGear Genie 2.3.1.13 Final - نرم افزار مدیریت شبکه فرمت : EXE

chart pie - دانلود NetGear Genie 2.3.1.13 Final - نرم افزار مدیریت شبکه حجم : 24.48 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار NetGear Genie

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR