دانلود Alien Skin Snap Art 4.1.3.272 – پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ

دانلود Alien Skin Snap Art پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ

دانلود Alien Skin Snap Art

پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ

 

Alien Skin Snap Art 4.1.3.272 همانطور که از نامش مشخص است ، پلاگینی سرگرم کننده و جالب برای تبدیل تصاویر شما به نقاشی های زیبا و حرفه ای می باشد که توسط شرکت معتبر Alien Skin Software  طراحی شده است . شما میتوانید با حداقل دانش در زمینه ی کار با نرم افزار های گرافیکی همچون فتوشاپ ، به سادگی تصاویر خود را به یک نقاشی با قلم مو ، رنگ روغن ، آبرنگ و یا یک طراح با مداد زیبا تبدیل کنید .

پلاگین Alien Skin Snap Art نقاشی های با کیفیت فوق العاده به شما خواهد داد ، به طوری که تغییرات اعمال شده در تصویر غیر قابل تشخیص هستند و عناصر موجود در تصویر طبیعی تر و قابل تشخیص تر از قبل خواهند بود . اگر سابقه ی کار با پلاگین ها را در نرم افزار فتوشاپ دارید ، بهتر است این را بدانید که Alien Skin Snap Art متفاوت تر از هر پلاگین دیگری است و این تفاوت به دلیل وجود استایل های حرفه ای و متنوع می باشد که به شما اجازه میدهد تا استایل های مختلفی مانند شیوه رنگ زنی، شیوه نقاشى با نقطه رنگ و تکنیک های مدرن نقاشی مانند کمیک و بسیاری استایل های دیگر را تجربه نمایید . اگر شما هم از دوست داران نقاشی و علاقمند به خلق آثار جذاب از تصاویر خود هستید . پیشنهاد میکنیم دانلود Alien Skin Snap Art – پلاگین تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ را از دست ندهید .

 

 

 

برخی از ویژگی های پلاگین Alien Skin Snap Art :

–  کاربرد بسیار ساده وآسان پلاگین
–  شبیه سازی دقیق یک اثر هنری زیبا از تصاویر شما
–  تبدیل هر نوع عکس به تصاویر و نقاشی های هنری در سبک هایی مختلف
–  قابلیت پشتیبانی از نرم افزار Adobe Photoshop
–  داشتن انواع سبک های نقاشی با تنظیمات پیش فرض
–  قابلیت انتخاب نوع کاغذ و بوم برای ایجاد تصویر
–  قابل اجرا بر روی نسخه های مختلف ویندوز
–  و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR