دانلود File Property Edit Pro 3.80 – ویرایش خصوصیات فایل ها

دانلود File Property Edit Pro 3.80 ویرایش خصوصیات فایل ها

 

دانلود File Property Edit Pro

ویرایش و اصلاح خصوصیات و ویژگی های فایل ها

 

File Property Edit Pro 3.80 ابزار مفید و کارامدی برای ویرایش و اصلاح خصوصیات فایل ها میباشد. با این برنامه می توانید به تغییر آخرین زمان دسترسی فایل, وضعیت فایل, زمان ایجاد و بسیاری از خصوصیات فایل بپردازید. این برنامه همچنین قابلیت تغییر تگ های فایل های صوتی MP3 و خواص مختلف EXIF تصاویر را نیز دارا میباشد.
با استفاده از خاصیت درگ و دراپ برنامه نیز توانای ویرایش دسته ای فایل ها را خواهید داشت و می توانید به صورت دسته ای به ویرایش خصوصیات فایل ها و پوشه ها بپردازید. اگر در آخر از تغییرات خود پشیمان یا اشتباهی صورت گرفت جای نگرانی نیست چرا که این برنامه قابلیت بازیابی تمامی تغییرات اعمال شده را دارا میباشد. در قسمت ویرایش خصوصیات تصاویر می توانید از قابلیت پیش نمایش تصاویر برای مشاهده تغییرات استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه File Property Edit Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار File Property Edit Pro:

– امکان ویرایش خصوصیات تصاویر

– امکان ویرایش خصوصیات فایل های MP3

– قابلیت پیش نمایش تصاویر

– امکان اصلاع اسناد الکترونیکی در نسخه های مختلف ویندوز

– امکان تغییر زمان و تاریخ تغییرات فایل ها

– امکان ویرایش خواص مختلف فایل ها

– محیط کاربری بصری با 15 تم زیبا

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

File Property Edit Pro Screen

 

 

File Property Edit Pro is an application that helps you easily change the files’ attributes, including “create time”, “modify time”, “last access time”, “Realonly”, “Hidden”, “System”… and modify their specific properties, like document summary properties, MP3 Tags, and photo’s EXIF properties.

 

 

 

note - دانلود File Property Edit Pro 3.80 - ویرایش خصوصیات فایل ها فرمت : EXE

chart pie - دانلود File Property Edit Pro 3.80 - ویرایش خصوصیات فایل ها حجم : 2.89 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار File Property Edit Pro

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR