دانلود HDRsoft Photomatix Pro 6.1.1 – نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر

دانلود HDRsoft Photomatix - نرم افزار ویرایش تصاویر

 

دانلود HDRsoft Photomatix

| نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر |

 

HDRsoft Photomatix Pro 6.1.1 نام نرم افزار حرفه ای و کم حجمی است که به شما امکان ایجاد تغییرات مختلفی برای به حداکثر رسانیدن کیفیت تصاویر دیجیتال می دهد . این نرم افزار از تکنولوژی HDR برای بالا بردن کیفیت تصاویر استفاده میکند که شاید نام آن را بر روی دوربین های دیجیتال و یا حتی گوشی های هوشمند دیده باشید . HDR تکنولوژی است که با استفاده از آن تصاویر شفاف تر و زیبا تر دیده شده و کیفیت آن ها به مراتب بالا تر از کیفیت تصاویر مشابه می باشد .

برنامه HDRsoft Photomatix در نسخه ی 5 خود نیز با استفاده از تکنولوژی فوق میتوانید کانتراست تصاویر ، رنگ ها و روشنایی آن را نیز بهبود بخشیده و در نتیجه به شما تصویری ورای باورتان ارائه نماید . HDRsoft Photomatix تمامی ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای ویرایش تصاویر را در خود جای داده است که از آن جمله میتوان به ابزاری برای اعمال افکت های ویژه بر روی تصاویر ، قابلیت ذخیره سایه روشن ها ، امکان کار بر روی تصاویر سنگین و با ابعاد بزرگ ، توانایی کاهش آثار جانبی در تصاویر HDR و … اشاره کرد . با توجه به کارایی و قدرت نرم افزار  ما آن را به عکاسان و طراحان حرفه ای و دوست داران عکاسی و طراحی که به تازگی کار خود را شروع کرده و به اصطلاح مبتدی هستند ، توصیه میکنیم . چرا که علاوه بر حجم بسیار کم ، نرم افزار قابلیت های بیشماری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد .

 

 

 

برخی ویژگی های HDRSoft Photomatix Pro :

–  امکان ساخت تصاویر HDR از تصاویر با نوردهی های متفاوت
–  ابزاری برای آشکار سازی جزئیات سایه روشن ها و سایه ها در تصاویر HDR
–  نمایش دهنده HDR که اطلاعات عکس HDR را در میزان نوردهی مناسب نمایش می دهد
–  جریان کاری HDR که رنگ های آن مدیریت شده اند از طریق پروفایل رنگ ICC.
–  وجود 4 الگوریتم برای ترکیب و مخلوط کردن نوردهی ها در نرم افزار
–  ابزار پیش نمایش تغییرات اعمال شده
–  پردازش چندین فایل به صورت خودکار و بدون افت سرعت
–  پشتیبانی از انواع فایل های تصویری
–  و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 34.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR