دانلود IObit Uninstaller Pro 13.3.0.2 + Portable – حذف و پاکسازی کامل نرم افزارها

دانلود IObit Uninstaller Pro حذف و پاکسازی کامل نرم افزارها

 

دانلود IObit Uninstaller

 حذف و پاکسازی کامل نرم افزارها

 

IObit Uninstaller Pro 13.3.0.2 + Portable از سری نرم افزار های کاربردی شرکت IObit است که وظیفه ی حذف و پاکسازی کامل نرم افزار ها و بازی های نصب شده در ویندوز شما را بر عهده دارد . شابد برای شما نیز مشکل عدم حذف کامل نرم افزار ها و بازی های مختلف پیش آمده باشد . و آیا میدانید که همین مشکل میتواند به مرور زمان باعث کند شدن عملکرد سیستم شما و در نهایت کاهش عمر مفید قطعاتی چون هارد دیسک رایانه ای شود ؟ پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید با نرم افزار IObit Uninstaller برای حذف کامل نرم افزارها و بازی های شما .

برنامه IObit Uninstaller ویژگی های بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به حذف کامل نرم افزارها و بازی های نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز اشاره کرد . همچنین امکان پاکسازی فایل های که از بین نمیروند نیز در نرم افزار وجود دارد . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد میکنیم برای تضمین سلامت دستگاه خود ، و جلوگیری از کند شدن آن ، دانلود نرم افزار IObit Uninstaller را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از این پس برنامه ها و بازی های خود را از روی ویندوز اصولی تر و کامل تر حذف نمایید .

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار IObit Uninstaller :

–   امکان Uninstall دسته ای و همزمان چندین نرم افزار تنها با یک کلیک
–   امکان جستجوی نام نرم افزارها در بخش Forced Uninstall و حذف آنها به صورت مستقیم
–   امکان اسکن ایمن رجیستری برای کشف کلیدهای باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده
–   قابلیت سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7, 8/8.1, 10, 11
–   عدم نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای نرم افزار
–   امکان به روزرسانی سریع و ساده
–   و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40/53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR