دانلود Advanced Installer 10.7.1 Build 53900 – نرم افزار ساخت ستاپ

دانلود Advanced Installer 10.7.1 Build 53900 ابزار ساخت فایل های نصب

دانلود Advanced Installer

برنامه ساخت فایل های نصب

 

Advanced Installer 10.7.1 Build 53900 ابزار قدرتمندی برای ساخت فایل های نصب میباشد. این برنامه توسعه دهندگان و مدیران سیستم را قادر میسازد تا به ساخت بسته های نصب حرفه ای بپردازند. بهره وری گسترده فایل های نصب در دنیای تکنولوژی موجب شده است تا این موضوع از احمیت خاصی برخوردار باشد تا جایی که نسخه های جدید ویندوز نیز با فرایندی مشابه ارائه میشوند.
این نرم افزار با ارائه ابزارهای فوق حرفه ای برای این امر موجب بهبود در امر مدیریت و بهره وری خواهد بود. ایجاد فایل های MSI نیازمند برنامه ریزی دقیق و تدوین ده ها جداول و پایگاه داده میباشد که موجب پیچیدگی این شاخه میشود. ساخت به صورت دستی این امر برای ویندوز ممکن است هفته ها و ماه طول بکشد, اسنجاست که ابزارهای طراحی این عوامل مورد توجه خاصی قرار می گیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Advanced Installer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Advanced Installer:

– ایجاد فایل های نصبی به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته

– امکان ساخت خودکار فایل های نصب و ادغام آنها

– امکان جستجو, دانلود و نصب پیش نیازها

– امکان سازماندهی ماژول ها و اجزای آنها

– امکان اضافه کردن روند نصب با عملیات های سفارشی

– امکان تنظیم رابط کاربری برنامه و سفارشی کردن مراحل مختلف نصب

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

 Advanced Installer Screen 1 Advanced Installer Screen 2

 

 

Advanced Installer is a Windows Installer authoring tool which enables developers and system administrators to easily build reliable MSI packages. Advanced Installer is a useful tool for administrators and developers which allows them to create reliable MSI packages.

 

 

 

note - دانلود Advanced Installer 10.7.1 Build 53900 - نرم افزار ساخت ستاپ فرمت : EXE

chart pie - دانلود Advanced Installer 10.7.1 Build 53900 - نرم افزار ساخت ستاپ حجم : 51.22 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Advanced Installer

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR