دانلود Superbird 31.0.1651.1 Final – مرورگر سریع و قدرتمند سوپر برد

دانلود Superbird 31.0.1651.1 Final - مرورگر سریع و قدرتمند سوپر برد

دانلود Superbird

 

Superbird 31.0.1651.1 Final جایگزین مناسبی برای مرورگر گوگل کروم میباشد. این برنامه که دارای سرعت, ثبات و امنیت مثال زدنی میباشد در مقایسه با مرورگرهای دیگر دارای رندر و سرعت فوق العاده بالایی میباشد. این مرورگر بر روی سبک کروم طراحی شده است و بسیار شبیه به آن میباشد, به این معنی که تمام مزایای کروم را دارا میباشد. اما در امنیت میتوان گفت سر تر است.
در مقایسه با گوگل کروم این مرورگر قابلیت ارسال هر نوع داده ای به گوگل را دارا میباشد, به عنوان مثال ارسال شناسه مشتری, نصب و راه اندازی RLZ, بازدید وب سایت ها و … .  مرورگر سوپر برد همه کاره برای تمام کاربران ویندوز و لینوکس طراحی شده است. اگر شما نیز به امنیت و حریم خصوصی خود در دنیای اینترنت اهمیت میدهید و میخواهید تمامی قابلیت های خوب کروم را نیز تجربه کنید این برنامه مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود, رابط کاربری ساده ای داشته و دارای تنوع افزونه ها نظیر تم ها و پلاگین میباشد و البته یک مرورگری امن و قابل اعتماد میباشد. هم اکنون می توانید مرورگر Superbird را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی برنامه Superbird:

– رابط کاربری ساده

– طراحی شده در سبک کروم

– امکان ارسال هر نوع اطلاعاتی به گوگل

– دارای تنوع افزونه ها و تم ها و پلایگن ها

– امنیت فوق العاده

– سرعت بسیار بالا

– و …

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Superbird Screen

 

 

Superbird is the alternative to Google Chrome free browser with the special emphasis placed on speed, stability and data security. Compared to other browsers, Superbird surprises with extremely fast site rendering. The browser is based on the open Google Chrome source code and offers all the benefits you already know about Google Chrome, but with the maximum data security since Superbird doesnt send data user behavior to Google! Compared to Google Chrome, Superbird is not transmitting any data to Google, for example: Installation ID, RLZ identifier, client ID, Visited Websites, etc.

 

 

 

note - دانلود Superbird 31.0.1651.1 Final - مرورگر سریع و قدرتمند سوپر برد فرمت : EXE

chart pie - دانلود Superbird 31.0.1651.1 Final - مرورگر سریع و قدرتمند سوپر برد حجم : 38.46 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود برنامه Superbird

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR