دانلود BitComet 1.36 – نرم افزار به اشتراک گذاری آسان فایل ها

دانلود BitComet 1.36 - نرم افزار به اشتراک گذاری آسان فایل ها

 

دانلود BitComet

نرم افزار به اشتراک گذاری آسان فایل ها

 

BitComet 1.36 یک نرم افزار کلاینت بیت تورنت قدرتمند میباشد که اشتراک گذاری سریع و آسان فایل ها می پردازد. این برنامه ویژگی هایی از جمله دریافت فایل ها به طور همزمان, صف دانلود, ادامه دانلود, چت,حافظه پنهان دیسک, محدودیت بندی سرعت,پروکسی, فیلتر آی پی را دارا میباشد. برنامه BitComet با پشتیبانی از 52 زبان زنده دنیارابط کاربری مناسبی را فراهم آورده است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار میتوان به دریافت بخش بخش فایل ها اشاره کرد که این امر موجب افزایش سرعت دانلود تا 500 درصد میشود. دانلود فایل ها را نیز میتوان از جایی که متوقف شده ادامه داد این امر در هر دو سرور HTTP و FTP امکان پذیر میباشد.
برنامه BitComet  می تواند به خوبی دانلودهای FTP و HTTP و بیت تورنت را مدیریت کند, این برنامه کاملا رایگان بوده و دارای ویژگی های پیشرفته ای میباشد که سرعت دانلود شما را 5 تا 10 برابر سریع تر می کند.هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار BitComet را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BitComet:

– امکان دانلود ویدئوهای آنلاین وب

– قابلیت پیش نمایش فایل ها

– همگام سازی تنظیمات بسته به نوع اتصال

– حافظه پنهان دیسک هوشمند

– پشتیبانی از UTF-8

– قابل رزومه فایل های دانلودی

– پیکربندی خودکار UPNP

– و …

 

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود BitComet 1.36 به اشتراک گذاری آسان فایل ها

 

BitComet is a powerful, clean, fast, and easy-to-use bittorrent client. It supports simultaneous downloads, download queue, selected downloads in torrent package, fast-resume, chatting, disk cache, speed limits, port mapping, proxy, ip-filter, etc. Supports 52 Languages.

 

 

 

note - دانلود BitComet 1.36 - نرم افزار به اشتراک گذاری آسان فایل ها فرمت : EXE

chart pie - دانلود BitComet 1.36 - نرم افزار به اشتراک گذاری آسان فایل ها حجم : 10.07 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار BitComet

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR