دانلود Norton Ghost 15.0.1.36526 – تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز

دانلود Symantec Norton Ghost 15.0.1.36526 تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز

دانلود Norton Ghost

نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز

 

Norton Ghost 15.0.1.36526 نرم افزاری پر از قابلیت های پیشرفته و کاربردی برای پشتیبان گیری و بازیابی سیستم عامل های کامپیوتر میباشد. کاربران برنامه نورتون گاست می توانند براحتی برای محافظت از اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان از درایوهای ویندوز بدون نیاز به راه اندازی مجدد و در حالت بوت از آن استفاده کنند . این برنامه سرعت قابل توجهی در عملیات پشتیبان گیری ارائه می دهد که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه و فضای دیسک شما خواهد شد. این برنامه قابلیت انجام عملیات پشتیبان گیری به صورت خودکار در بازه های زمانی را دارا میباشد, تا امنیت داده های مهم شما در هر زمانی تضمین شده باشد.
این برنامه قابلیت بازیابی فایل های پشتیبان را نیز ارائه میدهد به طوری که براحتی می توانید فایل های انتخابی یا کل سیستم را در زمان بسیار اندک بازیابی کنید که با این قابلیت می توانید پوشه های شخصی و محتویات کامل آنها را به سرعت بایابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Norton Ghost را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Norton Ghost:

– پشتیبانی از طیف گسترده ای مدل های هارد و دستگاه های قابل حمل

– امکان پشتیبان گیری خودکار در بازه های زمانی مختلف

– قابلیت تعمیر فایل های پشتیبان حتی در صورت بوت نشدن سیستم

– استفاده از روش پشتیبان گیری افزایشی برای صرفه جویی در زمان

– امکان ایجاد امیج از نسخه های پشتیبان بدون نیاز به شروع مجدد ویندوز

– و …

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Symantec Norton Ghost 15.0.1.36526 تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز

 

 

Program developed by Symantec Norton Ghost includes advanced capabilities and backup and recovery for personal computers. Users are able to protect your data, backup hard disk, restart Windows at the same time is not required. The procedure for incremental backup feature saves you time and space on your hard disk. You can even perform backups automatically. All this allows you to quickly restore individual files, selected folders or the contents of entire hard disk.

 

 

 

note - دانلود Norton Ghost 15.0.1.36526 - تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز فرمت : EXE

chart pie - دانلود Norton Ghost 15.0.1.36526 - تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز حجم : 135.17 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Symantec Norton Ghost | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR