دانلود بازی Battle Worlds Kronos برای PC

دانلود بازی Battle Worlds Kronos برای PC

 

دانلود بازی Battle Worlds Kronos برای کامپیوتر

 نسخه FLT

 

Battle Worlds Kronos یک بازی جدید در سبک  استراتژیک است که در سال 2013 برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . سبک استراتژیک یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین سبک های بازیهای ویدئویی است که هنوز هم بازیهای زیادی بر پایه آن تولید می شوند. بازیهایی که معمولا در بسیاری از خصوصیات فنی و طراحی با یکدیگر مشترکند (مانند جایگیری دوربین که معمولا در بالا است) و طراحان با رعایت این اصول، پاسخگوی توقعات گیمرها و مخاطبان خود از این بازیها هستند.

داستان بازی Battle Worlds Kronos در آینده نزدیک رخ میدهد و شما در نقش ارتش گروه Yerla را قرار دارید و باید در مقابل دشمنان و شورشیان بایستید و با آن ها بجنگید. شما در این بازی با داشتن تانک ,  هواپیما انواع اسلحه و غیره میتوانید با داشتن یک استراتژی و نقشه ی مناسب دشمن را محاصره کنید و نابود سازید. یکی از نقاط قوت بازی Battle Worlds Kronos هوش مصنوعی دشمنان شما هستند که شما را در بازی به چالش های فراوانی میکشند. این بازی دارای 30 ساعت گیم پلی جذاب است که میتواند شما را ساعت ها مشغول کند. پس اگر به بازی های استراتژیکی علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Battle Worlds Kronos را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریفات نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

تصاویری از محیط بازی Battle Worlds Kronos :

 

 Battle-Worlds-Kronos-2 Battle-Worlds-Kronos-3 Battle-Worlds-Kronos-4 Battle-Worlds-Kronos-5 Battle-Worlds-Kronos-6

 

 

راهنمای نصب بازی :

–     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Battle Worlds Kronos برای PC فرمت : ISO

chart pie - دانلود بازی Battle Worlds Kronos برای PC حجم : 754 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Battle Worlds Kronos

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR