دانلود Aiseesoft SlideShow Creator 1.0.38 x64 – نرم افزار ساخت اسلایدشو های ویدئویی

دانلود Aiseesoft SlideShow Maker 2.1.28 - نرم افزار ساخت اسلایدشو های ویدئویی

 

دانلود Aiseesoft SlideShow Maker

نرم افزار ساخت اسلایدشوهای ویدئویی

 

Aiseesoft SlideShow Creator 1.0.38 x64 نرم افزار قدرتمندی برای نمایش اسلایدی فیلم ها میباشد, با این برنامه می توانید فیلم های خود را خلاقانه به صورت اسلایدی بسازید و نمایش دهید. با این برنامه می توانید فیلم و عکس و موسیقی خود را وارد برنامه کنید و در ساخت اسلاد از آنها بهره بگیرید. پس از آنکه عملیات موردنظر را انجام دادید می توانید در فرمت های AVI, MP4, AAC, M4A,MP3, SWF.FLV و بسیاری از فرمت های محبوب دیگر ذخیره کنید.

این نرم افزار قابلیت انجام هرگونه ویرایش بر روی فیلم ها را دارا میباشد از جمله اینها میتوان به برش و تنظیم رزولوشن فیلم ها اشاره کرد, با این برنامه همچنین می توانید پرامتر های صوتی و تصویری را نیز ویرایش نمایید.با این برنامه براحتی می توانید مجموعه کلیپ ها و فیلم های خود را به صورت مجموعه ارزشمند به صورت اسلایدی نگه داری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Aiseesoft SlideShow Maker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Aiseesoft SlideShow Maker:

– امکان اضافه کردن تصویر و فیلم و موسیقی به پروژه ها

– امکان انجام ویرایش بر روی فایل های رسانه ای

– ابزارهای مفید ویرایش فیلم

– امکان انجام برش و تنظیم رزولوشن فیلم ها

– امکان ذخیره فایل های خروجی در فرمت های محبوب ویدئویی

– ایجاد مجموعه ای ارزشمند صوتی و تصویری

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Aiseesoft SlideShow Maker 2.1.28 نرم افزار ساخت اسلایدشو های ویدئویی

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR