دانلود Dictionary .NET 6.3.5051 – برنامه دیکشنری دات نت

دانلود Dictionary .NET 6.3.5051 - برنامه دیکشنری دات نت

دانلود Dictionary .Net

دیکشنری قدرتمند دات نت

 

Dictionary .Net 6.3.5051 نرم افزار فوق العاده خوبی برای دسترسی به یک دیکشنری کامل و جامع میباشد. با توجه به اینکه در دنیای مدرن امروزی نیاز به دانستن زبان کشورهای مختلف جهان امری ضروری میباشد, نیاز به یک فرهنگ لغت و دیکشنری از هر زمان دیگری ضروری به نظر می رسد, برنامه Dictionary .NET که بر مبنای مترجم گوگل (Google Translate) کار می کند یک دیکشنری فوق العاده قدرتمند محسوب میشود که از 66 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند, روش کار با این برنامه کاملا بصری بوده و برای استفاده تنها کافیست زبان مبدا و مقصد را وارد کنید.
این برنامه کوچک و آسان و هوشمند میباشد و ویژگی های های مختلفی از جمله فرهنگ لغت, ترجمه, جستجو و .. را دارا میباشد, این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند, هم اکنون می توانید نرم افزار رایگان Dictionary .NET را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Dictionary .NET:

– ترجمه هوشمند

– قابلیت ترجمه متون انتخاب شده فقط با یک کلیک

– قابلیت ترجمه متون طولانی

– پیشنهادات متنی

– ترجمه حتی بدون انتخاب متن

– قابلیت ترجمه صفحات وب

– امکان باز کردن فایل های متنی برای ترجمه

– لیست چند زبانه

– امکان جستجو در ویکیپدیا

– پشتیبانی از 66 زبان

– پشتیبانی از زبان فارسی

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود Dictionary .NET 6.3.5051 دیکشنری دات نت

 

Dictionary .NET is a tiny, easy and smart multilingual dictionary translating from/to 66 languages using Google?s services. Integrates Google Dictionary, Translate, Search, Suggest, Wikipedia 5-in-1 without installing them. Dictionary .NET is provided as freeware for personal use.

 

 

note - دانلود Dictionary .NET 6.3.5051 - برنامه دیکشنری دات نت فرمت : EXE

chart pie - دانلود Dictionary .NET 6.3.5051 - برنامه دیکشنری دات نت حجم : 0.9 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود نرم افزار Dictionary .NET

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR