دانلود 8StartButton 2.5.0 – منوی استارت ویندوز 8

دانلود 8StartButton 2.5.0 - منوی استارت ویندوز 8

 

دانلود 8StartButton

منوی استارت ویندوز 8

 

8StartButton 2.5.0 به عنوان منوی استارت ویندوز عمل می کند, اما تنها این نیست بلکه امکانات جدیدی را به منوی شروع ویندوز شما هدیه خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر بازیابی قابلیت های سنتی منو استارت ویندوز به ادغام برخی از توابع مفید نیز می پردازد. با استفاده از این برنامه تنها با یک کلیک ساده به خاموشی و راه اندازی و یا قفل کردن سیستم بپردازید, برنامه 8StartButton همچنین قابلیت ویرایش رجیستری ویندوز و Device Manager را دارا میباشد.

قابلیت های قابل تنظیم این برنامه از ویژگی های قابل توجه این برنامه میباشد که قابلیت سفارشی کردن گزینه ها نیز از آن جمله است. همچنین این برنامه می تواند به طور کامل با ویندوز 8 یکپارچه سازی شود و کنترل کامل را روی آن داشته باشد. این برنامه دارای دکمه های سریع مدیریتی نیز میباشد که کنترل روی منو استارت و ویندوز را بسیار آسان می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار 8StartButton را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 8StartButton:

– شامل 3 منوی استارت جداگانه

– یکپارچه سازی کامل با ویندوز

– امکان سفارشی سازی دکمه ها و تنظیم منوی استارت

– کنترل کامل روی ویندوز 8 با این برنامه

– قابل اجرا بر روی ویندوز 8

 

 

(برای مشاهده درابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود 8StartButton 2.5.0 دکمه استارت ویندوز 8

 

 

8StartButton a program that not only restores the traditional functionality of the Start menu on your computer, but also integrates some useful functions. You can turn off, restart or lock your computer with a simple click of the mouse, but you can also run the Registry Editor and the Device Manager Windows.

 

 

note - دانلود 8StartButton 2.5.0 - منوی استارت ویندوز 8 فرمت : EXE

chart pie - دانلود 8StartButton 2.5.0 - منوی استارت ویندوز 8 حجم : 16.72 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود برنامه 8StartButton | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR