دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 برای PC

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال 2014 توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از 30 کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Angry Birds Star Wars 2 :

 

Angry-Birds-Star-Wars-2-1  Angry-Birds-Star-Wars-2-3 Angry-Birds-Star-Wars-2-4 Angry-Birds-Star-Wars-2-5  Angry-Birds-Star-Wars-2-7

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    ابتدا ارتباط خود رو با اینترنت قطع کنید.

–     بازی رو نصب کنین.

–     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. (اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

–    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

 

–    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند:

1.  یا کارت گرافیک خود رو آپدیت کنید.

2. یا باید این فایل رو دانلود کنید سپس در مسیر زیر کپی کرده

C:\Windows\System32

سپس بر روی فایل رجیستری کلیک کنید.

 

 

 

 

note - دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.5.1 برای PC حجم : 94 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2  

دانلود دانلود نسخه های دیگر بازی Angry Birds

رمز  رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR