دانلود Kaspersky Anti Virus 21.16.6.467 – آنتی ویروس کسپراسکای

دانلود Kaspersky Anti Virus 2016 16.0.0.614.0.122.0 + Farsi - آنتی ویروس کسپراسکای

 

دانلود Kaspersky Anti Virus

آنتی ویروس کسپراسکای

 

Kaspersky Anti Virus 21.16.6.467 طبق آمار های جهانی روزانه بیش از 125000 برنامه و ویروس های مخرب تولید میشود و این وجود یک آنتی ویروس قدرتمند برای حفاظت از سیستم رایانه را ضروری می کند, آن هم برنامه ای قدرتمند که در مقابل قدرتمند ترین ویروس ها به دفاع موثر از سیستم بپردازد. اینجاست که شما به دنبال آنتی ویروسی قدرتمند دارای مدیریت آسان و کارامد خواهید گشت.
Kaspersky AntiVirus با ترکیب قابلیت های مبتنی بر ابرفناوری های امنیتی قدرتمند که در کامپیوترها اجرا میشود به عنوان یک برنامه قدرتمند و همه کاره در برابر تهدیدات امروزی سیستم های رایانه ای یک راهکار مطمئن امنیتی خواهد بود. کسپراسکای با بهره گیری از شبکه امنیت خود که به میلیون ها نفر از سیستم ها در سراسر جهان سرویس ارائه می دهد, اطلاعات و داده های به روز را جمع آوری می کند.

 

آنتی ویروس کسپراسکای با استفاده از آخرین فناوری و نوآوری های امنیتی مایکروسافت یکپارچه سازی شده است, علاوه بر این این برنامه کاملا به رابط گرافیکی جدید مایکروسافت هماهنگ سازی شده است . مطمئنا آنتی ویروس کاسپراسکای به شما این امکان را خواهد داد تا بر امنیت رایانه خود نظارت کامل را داشته باشید و سیستم خود را در برابر خطرات امنیتی ایمن سازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس Kaspersky AntiVirus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برنامه Kaspersky AntiVirus با استفاده از فناوری ضد فیشینگ پیشرفته آدرس های جعلی وب سایت ها را شناسایی می کند و با اطلاعات وسیعی که در این مورد ارائه می دهد اینگونه وب سایت هارا مورد قرنطینه قرار می دهد. این نرم افزار همچنین وب سایت های مشکوک و URL های مخرب و لینک ها و صفحات جانبی را مورد بررسی قرار داده و امنیت کامل صفحاب وب را با ترفند های مناسب تامین می کند.
اگر سیستمتان بوسیله برنامه های مخرب آسیب دیده و فایل های سیستمی ضروری تخریب شده است و یا هکرهای اینترنتی و تروجان ها بر روی سیستمتان تاثیر گذاشته اند این برنامه راه حا بسیار مناسبی برای حل اینگونه مشکلات میباشد, کسپراسکای علاوه بر اسکن شناسایی اینگونه آسیب ها توصیه های لازم را برای حل این مشکلات ارائه می دهد. آخرین نسخه برنامه Kaspersky Anti Virus که برایتان آماده کرده ایم از ویندوز 8 پشتیبانی می کند.

 

 

ویژگی های کلیدی آنتی ویروس کاسپراسکای Kaspersky Anti Virus:

– محافظت از سیستم رایانه در برابر تمامی ویروس ها

– شناسایی تهدیدات جدید و ویروس های نوظهور و جدید

– شناسایی وب سایت های مشکوک و وبسایت های فیشینگ

– جلوگیری از تخریب سیستم رایانه بوسیله نرم افزار های مخرب

– نصب و راه اندازی آسان

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز 10 ، 7 و 8 و 8.1

 

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

دانلود آنتی ویروس کسپراسکی Kaspersky Anti-Virus 2014 14.0.0.4651

 

سیستم مورد نیاز:

– Microsoft Windows XP Home Edition / Professional SP3 or higher
– Microsoft Windows Vista SP1 or higher
– Microsoft Windows 7 (x86 and x64)
– Microsoft Windows 8/8.1 (x86 and x64)

– Microsoft Windows 10 (x86 and x64)

 

 

Kaspersky Anti Virus شامل:

 

Antivirus
Anti-Spyware
Anti-Phishing
Anti-rootkit
Automatic Exploit Prevention
URL Advisor
Anti-Screen-Locker
Instant Safety Checks
System Watcher and Rollback
Gamer Mode
FREE, Automatic Updates
Technical Support

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  جهت امنیت و کارایی بیشتر ، از لایسنس اورجینال استفاده نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6/159 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR