دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Happy Chef 2 برای PC

دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Happy Chef 2 برای PC

 

دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Happy Chef 2 برای کامپیوتر

 

Happy Chef 2 یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی است که در سال 2013 توسط Big Fish Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بعد از انتشار نسخه اول بازی Happy Chef و استقبال خوب گیمرها Big Fish Games تصمیم گرفت نسخه دوم این بازی زیبا یعنی Happy Chef 2 را منتشر کند تا بار دیگر بازی بازها لذت بازی فکری را در این بازی بچشند. حالا شما آشپز خوبی هستید؟ میتوانید در کمتر از چند دقیقه به پنچ سفارش و یا بیشتر رسیدگی کنید؟

در بازی Happy Chef 2 شما آشپزی یک رستوران را بر عهده دارید و باید سفارشاتی که دریافت میکنید را کمتر از چند دقیقه آماده و به مشتری تحویل دهید. در این نسخه شما آشپزی خود را در یک رستوران کوچک ایتالیایی شروع میکند و پس از مدتی که مشتری های زیاد و همچنین شهرت زیادی بدست آوردید باید به کشورهای دیگر مانند آمریکا , چین و فرانسه سفر کنید و با غذاهایی که میپزید رضایت مشتریان را جلب کنید و به یک آشپز بین المللی تبدیل شوید. هم اکنون میتوانید بازی Happy Chef 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Happy Chef 2 :

 

happy-chef-2-2 happy-chef-2-1

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Happy Chef 2 برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم و مدیریتی Happy Chef 2 برای PC حجم : 56 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Happy Chef 2 | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR