دانلود بازی Tetrobot and Co برای PC

دانلود بازی Tetrobot and Co برای PC

 

دانلود بازی Tetrobot and Co برای کامپیوتر

 

Tetrobot and Co یک بازی جدید در سبک فکری و ماجرایی است که در سال 2013 توسط Swing Swing Submarine ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . Tetrobot محبوب ترین و قابل اعتماد ترین ربات جهان است، اما او کامل نیست, مایا، او ساخته شده به عنوان یک برادر میکروسکوپی است. در بازی Tetrobot and Co شما با پیدا کردن بلوک های حافظه و بلعیدن آن ها میتوانید هر چیزی را تعمیر کتید . شما باید بدانید که لیزرها و دستگاه های الکترونیکی چگونه کار میکنند و باید یاد بگیرید که چگونه آن ها را تعمیر کنید.

گیم پلی پازلی خالص برای علاقمندان به این سبک , بیش از 50 مرحله بازی و مراحل باز نشده , موسیقی اصلی تشکیل شده توسط Morusque Knytt Stories, Saira, Blocks That Matter, Exodus و کشف Tetrobot، آلکسی، مارکوس و مایا از ویژگی های مهم بازی Tetrobot and Co است. پس اگر به بازی های معمایی علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی  Tetrobot and Co را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Tetrobot and Co :

 

 Tetrobot and Co-1 Tetrobot and Co-2 Tetrobot and Co-3

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی Tetrobot and Co برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی Tetrobot and Co برای PC حجم : 242 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Tetrobot and Co | لینک کمکی

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR